۲۷. You are the only girl that I really love in my life

به نام آفریننده لبخند

بعد ازاظهار نظر های اون فرد راجع به ظاهرم و بعد از این که تا نصف شب داشتم بهش فکر میکردم انتظار داشتم فردای اون روز وقتی از خواب بلند میشم ، تا چند روز طبق عادت معروف در فاز دپرشن و تنفر از خود به سر ببرم اما I was really surprised چون که از فردای اون روز نه تنها حس بدی راجع به خودم ، اندامم و قیافه ام نداشتم بلکه شاید بشه گفت صادقانه خیلی بیشتر از قبل خودم رو دوست دارم و خب ترکش های اون شخص بهم ثابت کرد من واقعا خودم رو خیلی بیشتر از این ها زیبا ، جذاب و خارق العاده میدونم .میدونید بعد از اون وقتی کارهای روزمره ام رو انجام میدادم و وقتی یاد حرفاش می افتادم بیشتر یه لبخند و خنده ی عجیب غریب به سراغم میومد که متعجبم میکرد و با خودم میگفتم hey girl اون به تو گفت معمولی ، اون به تو گفت نمیگم خوشگلیا !! بدک نیستی و باز لبخند من عمیق تر میشد . نمیدونم این که واقعا حرفاش با وجود فشار زیادی که روی خودم برای ناراحت یا متاثر شدن اوردم اما نتونست ناراحتم کنه و حس بدی بهم بده و همچنان حس خوبی که نسبت به خودم دارم ، ناشی از تلاش هایی که بعد از این که فهمیدم من از نظر سلف استیم مشکل دارم  بوده یا ناشی از حرفای اطرافیانم قبل این اتفاق راجع به زیبا بودن یا باور داشتن خودمه یا حتی ناشی از تغییر اهداف و نوع نگرنشم به ابعاد مختلف و مهم تر زندگی خودم بوده یا گذاشتن تمام حرفاش به پای این که حتما اطرافیان یا خانواده اش یا حتی خودش هیچ اعتماد به نفسی راجع به خودش بهش ندادن ! اخه میدونی وحیده میگه وقتی تو کانتکت ها و ارتباط ها و حرفات با بقیه توجه میکنی یه الگویی رو می بینی که اگر اون الگو رو ببینی و پیدا کنی ، میفهمی اون دقیقا مشکلیه که درون خودت داری و من واقعا با این جمله اش موافقم ! گذشته از تمام این حرفا من هنوزم نتونستم بفهمم که چرا مثل گذشته برای دوست داشتن خودم حتما نیازی به گفته های دیگران ندارم و امروز بعد از این که مثل همیشه از پیاده روی با صورت عرق کرده و موهای پریشون برمیگشتم ، نفس نفس زنان داخل آیینه یک لحظه به خودم و تک تک اجزای صورتم نگاه کردم و با خودم گفتم you are the only girl that I really love in my life و من عاشق چشمای درشت و ابروهای کمونی و گونه هاتم زمانی که میخندی و برجسته میشن و چشمانت که تمام احساسات درونت رو به نمایش میگذارن و وقتی میخندی درشت تر میشن و نورافشانی میکنند و خیلی چیزهایی که راجع به خودم دوست دارم یا ندارم اما میخوام که اون هارو هم دوست داشته باشم و خیلی بیشتر از این ها با خودم و بدنم حس راحتی بکنم ، میدونی این که بقیه بگن خودشیفته است واسم مهم نیست چون میخوام بدونن که من هرچی که هستم عاشق وضعیت الانم هستم و بابت هیچ چیزی از بدنم احساس خجالت نمیکنم و میخوان بدونن این که چه نظری راجع به من دارن فقط مربوط به خودشون و مشکل خودشونه ، از اونجایی که احساس بقیه نسبت به من قرار نیست رو هیچ بخشی از آینده و زندگی و احساسم نسبت به خودم تاثیر بذاره . و این دقیقا نقطه ایه که بعد از تمام اون حسای منفی با تلاش بهش رسیدم .

:)

۲ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
مائده
۲۹ شهریور ۰۴:۱۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام بر ***** ****

راستش رو بخوای من تو یه قسمت حرف هات اصلا درک نمیکنم چی میگی

به نظر من ۹۰ درصد ادمهای کره زمین معمولی ان و خوشگل نیستن ۵ درصد فوق العادهو بسیار زیبان و ۵ درضد هم خب جالب نیستن طوری که خب همه موقع نظر راجب چهرشون بلا استثنا مکث میکنن تو اون جمعیت۹۰ درصدی هم من باب سلیقه به نظر شخص من بعضی ها به قول اون آشنای شما بدک نیستن و همینطور طبق سلیقه یه نفر دیگه این بعضی ها تغییر میکنن چون سلیقه ها متفاوت 

اما مجموعا این معمولی بودن هیچ منافاتی با اینکه قیافمون و دوست داشته باشیم و خودمون و دوست داشته باشیم نداره و حتی اینکه یه نفر بگه ما معمولی هستیم چیز ناراحت کننده ای نیست و همه آدمها ی معمولی هم بالاخره یه بخش زیبا تو وجودشون دارن دیگه یکی چشمهای قشنگی داره یکی بینی خوش تراشی یکی اندام خوبی و...حالا اینکه بخوایم خیلی هم رویا پردازی کنیم که وای من خیلی خوشگل و زیبا هستم و همه هم باید هم نظر من باشن خیلی به نظرم دور از واقعیت و ممکن از نظر یکی ما بسیار زیبا یا معمولی یا زشت باشیم حتی!ولی هرجوری ک باشیم باید عاشقققق خودمون باشیم 

و در اخر بهت تبریک میگم که باتوجه به حساسیتی که تو این موضوعات نسبت به نظرات دیگران داشتی انقدر قوی و با اعتماد به نفس شدی که دیگه اهمیتی به حرفای هیچ کسی ندی و توی عشقت نسبت به وجود خودت و هرانچه که هستی اثری نزاره که واقعا رسیدن به این نقطه و غلبه و تغییر افکار و اصول مخربی که توی ذهن آدمها از زمانهای دور ریشه کردن کار هرکسی نیست

پاسخ :

سلام مائده جان
راستشو بخوای اول متوجه نشدم که کدوم قسمت رو درک نمیکنی ولی بعد از این که دوسه بار خوندم یه حدسایی زدم .
ببین خب نظرات آدما باهم متفاوته ولی به نظر من بر هر کسی مخصوصا دخترا که شاید حساسیت بیشتری داشته باشن نسبت به ظاهرشون ، واقعا واجبه که خودش رو زیبا و خارق العاده بدونه چون واقعا هم هر آفریده ای از خدا زیباست و به نظرم زشتی وجود نداره اما مسلما سلیقه های انسان ها باهم فرق داره و خیلی طبیعیه که شخصی من رو برای مثال زشت ، معمولی یا خوشگل بدونه و من از کسی انتظاری هم ندارم و قرار هم نیست من دیگران رو وادار بکنم که همه من رو زیبا بدونن اما این به این معنی نیست که اجازه بدم اگر شخصی به من گفت برای مثال تو بدک نیستی یا نمیگم خوشگلیا ، کاملا درخودم فرو بریزم و دیگه از اون به بعد هم نظر با اون شخص خودم رو زشت بدونم . و البته من این رو رویا پردازی نمیدونم ! چون اگر قرار باشه کسی خودش رو زیبا ندونه مسلما داره یه آفریده ی خدا رو زیر سوال میبره و داره به خودش توهین میکنه  ولی واقعا خیلی اشتباهه که انتظار داشته باشه همه باهاش هم عقیده باشن و هم این که یه زیبایی افسانه ای رو درمورد خودش تصور کنه ، چون به قول شما همچین چیزی خیلی منحصر به فرد و کمیابه . و به نظرم انقدر باید رو خودش کار کنه و قوی بشه که وقتی یه نفر به فرض مثال اومد یه برچسبی روش چسبوند عین خیالش نباشه 
( البته اینو بگم که من واقعا تو سن و سال و جایگاهی نیستم که بخوام فعلا بگم کدوم دیدگاه درسته وشاید هر دومون دیدگاه یکسانی داشته باشیم به زبان متفاوت ، اما خب تجربیات زندگی اینو به من اثبات کرده و به نظرم تو این موضوع افکارم خیلی کار داره تا شکل بگیره و کامل بشه )
ممنونم عزیزم :)هرچند راه درازی همچنان در پیشه ....
یانوشکا ..
۲۹ شهریور ۱۴:۳۳

بنظرم معمولی بودن واقعا صفت بدی نیست. همه ما ها ادمای معمولی‌ای هستیم. بیش از حد ایده‌آل گرا بودن باعث میشه بخوایم توی همه چیز خیلی خاص و فوق‌العاده باشیم در صورتی که واقعا نیستیم. توی هر زمینه‌ای همیشه ادمایی هستن که از ما بهترن و هیچ اشکالی هم نداره. مهم اینه که ما خودمون و توانایی هامونو بشناسیم و خودمونو دقیقا همونطوری که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم. اگه هم جنبه‌ای هست که میتونیم به بهتر شدنش کمک کنیم، همه تلاشمونو بکنیم..

پاسخ :

سلام عزیزم
باهات موافقم و به نظرم خیلی خوبه که هر شخصی بتونه توانایی ها و نقاط ضعفش رو بشناسه و سعی کنه تو زمینه ای که درونش استعداد داره خودش رو پرورش بده. اصلا یکی از راه های افزایش اعتماد به نفس دقیقا همینه
اینم بگم که شاید من نتونستم یکم منظورم رو خوب برسونم چون از کامنت مائده هم حس کردم ، من خب ادمی بودم که اگر یه شخصی بهم میگفت تو مثلا زشت یا مثلا بی استعداد هستی یا مثل این شخص در مورد ظاهرم نظر منفی بده ، فورا یه ابر سیاهی دورم رو میگرفت و وجودم پراز انرژی منفی میشد اما واقعا این رو فهمیدم که هر کسی هرجوری که هست از نظر دیگران واقعا هیچ اهمیتی نداره چون اول باید با خودش حس راحتی بکنه و نسبت به خودش شناخت پیدا کنه و بعد خودش رو زیبا و پر از استعداد در یه سری زمینه ها بدونه و اونقدری خودش رو دوست داشته باشه که اجازه نده اگر زمانی یه کامنت منفی از جانب مثلا یه شخص رک و راحتی دریافت کرد تا ابد حس کنه که واقعا تو این زمینه همه با اون شخص هم نظر هستن و با این حس منفی زندگی کنه . 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
I admire people who choose to Smile after all things they have been through
کلمات کلیدی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان