۳۸. درد عمیق

به نظرم بدترین حس دنیا دقیقا اون زمانی میاد سراغت که از خودت خجالت میکشی و نسبت به خودت حس پشیمونی داری ، این که به دستات نگاه میکنی و حس میکنی به دستای یک گناهکار نگاه کردی ، این که تو آیینه به خودت نگاه میکنی و تو جز جز صورتت حس پشیمونی رو میبینی ، این که سر به بالش میگذاری و افکارت تو رو رها نمیکنن ! و میدونی که نه از کسی دلگیری نه از چیزی و اون حس دلگیری از خودته که مثل خوره افتاده به جونت . از خودم بابت همه چیز ناراحتم و حس میکنم که با دستای خودم به روحم ، جسمم ، وجودم ، خانواده و آینده ام دارم ظلم میکنن 

اونقدری این ناراحتی و دلگیری از خودم عمیقه که حس میکنم قرار نیست هیچ وقت خودم رو ببخشم و قرار نیست هیچ وقت بخشیده بشم و به آرامش برسم .  

۲ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
معلوم الحال
۱۷ دی ۱۱:۴۶

چه اتفاقی افتاده که یک مرتبه به این نتیجه رسیدی؟

پاسخ :

نه یه مرتبه ای نیست ، اتفاقات متعدد در طی سالیان متوالی باعث شده از خودم خجالت زده و دلخور باشم :)
مائده
۱۷ دی ۱۶:۲۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام..میدونی این حس به نظرم دقیقا زمانی میاد سراغ آدم که یه عالمه وقت که همش دلخوری های کوچولو کوچولو از خودش رو نبخشیده و حالا همشون با هم یه ارتش تشکیل میدن و میان سراغ جنگ با روح و روان آدمیزاد و هیچ کاری ازدستمون هم اینجور مواقع  برنمیاد ..جز اینکه قدم قدم برگردیم به عقب و دونه دونه ی این ماجرا هارو حل کنیم و خودمون و ببخشیم به خاطرشون ..همه اینا به خاطر اینه که هردفعه نصفه و نیمه رهاشون کردیم ،منظورم این نیست که تلاشی براشون نکردیم ها منظورم اینه که تمومشون نکردیم و یه جورایی فرار رو به جلو داشتیم بعضی اوقات اما باید یه بار برای همیشه حل بشن که دیگه دنبال آدم راه نیفتن و علاوه بر گذشته آینده رو هم تار و غبار آلود نکنن و از راندمانمون کم نکنن

مواظب خودت باش ***** ***❤ به نظرم افسردگی فصلی و فشار زیاد روانی ازمون علوم پایه ات هم بی تاثیر نیست تو این فکر و خیال ها

موفق باشی💪🏻

پاسخ :

سلام‌ مائده جان امیدوارم خوب باشی
در مورد خیلی ها این صدق میکنه و در مورد وضعیتی که من درونش هستم فکر میکنم به خاطر بی اراده بودن خودم در جهت اصلاح اتفاق های زندگیم باشه ، این که یجور دیگه باشن  . همیشه از بی اراده بودن متنفر بودم و حالا بیش از هر کسی حس میکنم که از یه جایی این بی ارادگی شروع شده و در طی زمان هی بزرگتر شده
ممنونم عزیزم شماهم مواظب خودت باش ،موفق باشی💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
I admire people who choose to Smile after all things they have been through
کلمات کلیدی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان