۴۸.حرف حق هرجور که باشد ، دار میخواهد فقط

یه نکته ی خیلی مهمی که فهمیدم تو علوم پایه این که اصلا مهم نیست یه مطلب رو کاملا حفظ بشی یا نه ، فقط باید تند تند رد بشی و بره ! چون اول این که بعدا تو دوره بهش میرسی و چه بهتر که وقت کنی دوره کنی و دو این که اونقدرا وقت نیست و زمان داره عین برق و باد میگذره ، من اولش با صبر و حوصله میخوندم ،‌بعدترش فهمیدم خیر وقت این کارا نیست اصلا ! .‌‌.‌. هربار هم که میخوام جا بزنم و بگم امروز یکم بیشتر استراحت کن ، فورا نوشته های وبلاگ گوشواره های گیلاس میاد تو ذهنم :)) و یه جایی از ذهنم به خودم نهیب میزنه ، خجالت بکش فرزندم !

+ ده صفحه ی دیگه از مبحثی که برنامه ریزی کرده بودم مونده ، یکی منو بلند کنه لطفا .

پ.ن : عنوان پست تیکه ای از اهنگ "بغض" ایهام . اگر گوش ندادید ، گوش بدید :) اینم برای اون شخصی که میگفت من آهنگایی که تو کانالت به سلیقه ی خودت میذاشتی رو دوست داشتم حالا چکار کنم از این به بعد ...

۵ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
همدم ماه
۰۶ بهمن ۰۱:۴۲

سلام یاسمن جان ، خدا قوت بابت تلاشت و  امیدوارم حالت خوب باشه ⁦🖤

یاسمن جان من تو برنامه ای که طبق برنامه ی خود کانال سیب سبز ریختم مثلا آناتومی و جنین  رو تو یه هفته میخونم و جمع بندی میکنم و هفته بعد  میرم سراغ فیزیولوژی و بهداشت ولی اولین باره که اینجوری می‌خوام درس بخونم چون قبلاً ترکیبی درس میخوندم مثلا روزی سه الی چهار درس رو خرد خرد میخوندم و الان استرس گرفتم که نکنه با این شیوه ی جدید بازدهیم  کم بشه .

به نظر تو کدوم شیوه بهتره ؟ میشه بپرسم تو خودت چجوری میخونی ؟ ترکیبی یا درس به درس؟🌷

پاسخ :

سلام عزیزم خیلی ممنونم ، شما هم همینطور *__*

منم خودم اولا فکر میکردم ترکیبی برم جلو بهتره ، بعد با یه سری از دوستام که برنامه ریختیم اونا گفتن که درس به درس بهتره . به نظرم چندان فرقی نمیکنه ولی این که خب دوتا درس رو تموم کنی خیالت راحت بشه بعد بری سراغ درس دیگه به نظر میاد بهتر باشه و ذهن نظمش بیشتره ، اینم بگم که خوندن آناتومی کلن باعث میشه ذهن باز بشه ، شایدم به خاطر همینه که جز اولین درساست همیشه ... هرچند بعضیا میگن خسته میشن که بخوان یه درسی رو پشت هم بخونن .کاملا بستگی به خودت داره . اگر میبینی که خسته نمیشی رو یه درس تمرکز کنی که خب همین روش خودت رو برو .
منم درس به درس میخونم :)
موفق باشی و حسابی بترکونی انشالله♥️
همدم ماه
۰۶ بهمن ۰۱:۴۸

در مورد اینکه تند تند بخونیم و رد بشیم هم تا حدود زیادی باهات هم نظرم . مثلا من واسه آناتومی خیلی خوندنم طول می‌کشه و امروز دیدم سرعت خوندنم گاهی به دو صفحه بر ساعت می رسه:| واسه همین سرعتم رو تند کردم ولی عوضش آخر شب که مبحثم رو تموم کردم با چشمم مطالب رو مرور سریع کردم و دیدم با این مرور سریع مطالب راحت تر به ذهنم سپرده میشه 

پاسخ :

اره واقعا منم اینجوری بودم ولی اگر بخوایم لفتش بدیم متاسفانه بقیه درسا میمونه . 
چه روش خوبی گفتی ، امتحانش میکنم حتما ممنون :) 
منم یه جایی شنیده بودم که یکی از رتبه های علوم پایه میگفت که هر روز که بلند میشه در حد تورق مطالب دیروز رو یه دور نگاه میکرده ، اینجوری تو ذهنش بهتر تثبیت میشده :)
Life Rhythm
۰۶ بهمن ۱۱:۴۱

فکر کنم برات نوشته بودم روش برخورد با امتحان علوم پایه رو😅

پاسخ :

بله بله 😊
آرزو ﴿ッ﴾
۱۵ بهمن ۰۱:۳۳

منم آهنگ‌های کانالت رو دوست داشتم. خوشحال می‌شم اینجا هم برامون بذاری. این آهنگ پست بالایی رو هم دوست دارم. :)

پاسخ :

لطف داری عزیزم باعث خوشحالیمه ^__^
چون تو گفتی از این به بعد بیشتر میذارم 
قلب :♥️:*
آرزو ﴿ッ﴾
۱۵ بهمن ۲۳:۰۹

ممنون ^_^

پاسخ :

قربونت ^__^💜♥️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
I admire people who choose to Smile after all things they have been through
کلمات کلیدی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان