هشتاد و نهم

دوست دارم این ترم چشمم رو لایزیک کنم . در موردش تحقیق زیاد کردم اما تمام ترسم از این که با این همه شب بیداری و خیره شدن به مانیتور و کتاب ، نکنه دوباره برگرده و چشمام تار بشه . اگر اطلاعی دارین در این زمینه یا تجربه اش رو در خودتون یا اطرافیانتون داشتید ممنون میشم حالا یا خصوصی یا هرطور که راحتید بگید .

داشتم داخل یه سایتی مطالعه میکردم ، میگفت احتمالش خیلی کمه که این اتفاق بیوفته ، اما خب برای یکی مثل که دائما از چشمام کار میکشم یکم ترس وجود داره در این زمینه .

پ.ن : اون روز که رفته بودم برای تعیین شماره چشمم ، دکترم گفت اگر برای عمل اومدی فلان قرص رو نباید تا چند ماه قبل خورده باشی ،‌لنزهم استفاده نکن ، شب قبلشم مژه هات رو کوتاه کن -__- اون روز همش به این فکر میکردم یعنی چقدر طول میکشه تا دوباره مژه هام بلند بشه ؟ :دی

۲ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
عاطفه -
۲۹ مهر ۲۱:۲۷

سلام. تجربه و اطلاعاتی دربارش ندارم. اتفاقا چند روز پیش رفته بودم چشم پزشکی عینکمو عوض کنم و درباره ی لیزیک پرسیدم گفتن باید بالای بیست و یک سال باشی. تنها چیزی که می دونم همینه! (: و؟! هزینش چقدر می شه؟ شما حتمی می خوای انجام بدی؟!. 

پاسخ :

سلام خوش اومدید
منم راجع به هزینه اش اطلاعی ندارم ....
معلوم نیست باید تحقیق کنم ، کامل مطمئن بشم :)
یانوشکا ..
۳۰ مهر ۱۰:۳۹

چه عجیب. من هم خودم لیزیک کردم هم اطرافیانم. هیچ وقت ندیدم کسی مژه هاشو کوتاه کنه. چه ربطی داره اصلا :|

پاسخ :

اره اتفاقا من خودمم خیلی تعجب کردم ! 
چون از دو سه نفر که پرسیدم میگفتن پزشکشون اینطوری نگفته . واقعا موندم چرا اینو گفت :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
I admire people who choose to Smile after all things they have been through
کلمات کلیدی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان