1 . هیس ! با لبخند وارد شوید :)

به نام آفرینده لبخند ؛


من فکر میکنم همیشه دلیلی برای ناراحتی وجود داره ! حتی در لحظاتی که فکر میکنی در اوج شادی قرار داری باز هم چیزی وجود داره که ته دلت رو خالی و در یک لحظه تمام اون اتفاقات خوب رو خراب کنه . درحالی که لبخند زدی در ذهنت به  اتفاقات تلخ و ناگواری که ممکنه پیش بیاد فکر میکنی و همون لحظه تمام اون خوشی ها به زهری تلخ تبدیل میشه ... میدونید یه جورایی انگار همگی درگیر زندگی در آینده ای نامعلوم و گذشته ای هستیم که هرگز برنمیگرده ،شاید بهتر باشه که جوری زندگی کنیم انگاری که تک تک لحظات یک تکرارنشدنی واقعی هستن و با سری بالا و لبخندی به روی لب و بی توجه به هر آنچه که در اطرافمون میگذره پیش بریم ! من که فکر میکنم روزی بالاخره دیر یا زود راه رو پیدا میکنیم

شاید تمام مقصودم این باشه که خیلیم سخت نگیریم......


حالا سوای مقدمه ی نسبتا طولانی که نوشتم ؛ یادمه اولین بار در دانشگاه جدیدم بعد از پایان کلاس تفسیر وقتی میخواستم از یکی از دخترا که تازه باهاش آشنا شده بودم خداحافظی کنم یک لحظه صدام کرد و زمانی که برگشتم بهم گفت میدونستی لبخند خیلی جذابی داری ؟ خندیدم و گفتم خب همه با لبخند قشنگ تر میشن ! سرشو تکون داد و گفت آره ولی لبخند تو یه چیز دیگه است . این اولین بار بود که کسی این حرف رو مستقیم بهم میزد و حالا بعد مدت ها جلوی آیینه رفتن و عکس گرفتن با ژستای مختلف تصمیم گرفتم که همیشه با وجود تمام اتفاقات خوب و بدی که در اطرافم رخ میدن لبخند بزنم . چون خودمم فهمیدم آدما با لبخند اصلا یه جور خاصی جذاب ترن . اونقدری که دلم میخواد در آینده پشت در مطبم بزنم :

هیس! با لبخند وارد شوید :)




۲ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
‌‌ Elle
۲۲ بهمن ۲۲:۵۳
به نام خدا، با لبخند وارد می‌شوم :))
+راستی فونت پست یکم کوچیکه فک کنم.

پاسخ :

عههه الییی ^__^
اولین کامنت ، اولین بازدید کننده ،اولین دنبال کننده ، تنظیم کننده قالب وبلاگ و ...^__^خوش اومدی :)
اره متوجه شدم درستش کردم :)
مائده
۲۳ بهمن ۱۹:۳۴
سلاااااام
وبلاگ جدید مبارک باشه😊
امیدوارم همه ی پستا از این به بعد با لبخند نوشته بشن و لبخند به لب خواننده ها بیارن
عرض خاصی نیست صرفا جهت اعلام حضور کامنت گذاشتیم

پاسخ :

سلام مائده جان خیلی خوش اومدی :)
منم امیدوارم ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
I admire people who choose to Smile after all things they have been through
کلمات کلیدی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان