الف مثل الی :)

به نام آفریننده لبخند :)
الف مثل ِ اِلی :)
یه سری آدم ها هم در زندگی هستن که شب خسته و بریده از همه چیز یادشون میوفتی و میری سراغشون ، سفره ی دلت رو براشون باز میکنی و از اتفاق های تلخ زندگی که باعث رنجشت شدن حرف میزنی ، اون هم گوش میده و گوش میده و گوش میده تا سبک بشی ؛ این آدم ها دقیقا همون اِلی های زندگی هستن که در عوض تمام آدم هایی که هیچ وقت باورت نداشتن ، تو رو باور میکنن و انگیزه میدن برای ادامه زندگی . این که من دوست داشتم که تا آخر عمر تک فرزند بمونم بر کسی پوشیده نیست اما بی تردید بعد از آشنایی باهاش حس کردم چه خوب میشد که من یه خواهر بزرگتر مثل الی داشته باشم .
الی دقیقا از اون ادماست که میتونی بهش اعتماد کنی . همیشه خود خود خودشه و میتونی مطمئن باشی برای خوشامد یا ناراحتی کسی هیچ وقت کاری نمیکنه که اون حس خودش خدشه دار بشه . شایدم بهتر باشه که اینجوری بگم که جز اون دسته ای از آدماست که دوست داری باهاشون بری یه کافه دنج و گرم و نرم ساعت ها درمورد خودت و خودش ، فارغ از دنیای بیرون کافه حرف بزنی ، تا وقتی از کافه میای بیرون ببینی که چه قدر دنیای اطرافت تغییر کرده و چقدر همه چیز خنک تر و تازه تر شده  :) و شاید این بهترین توصیفم در مورد حس خنک طور و باطراوتم نسبت به اِلی باشه ... الی باعث شد با بهترین و با ارزش ترین آدم های زندگیم آشنا بشم و بفهمم فارغ از آدمای دنیای واقعی ، یه گوشه ی هیجان انگیزی در دنیای مجازی هست که پر از آدم های دوست داشتنی و با معرفته ..‌.
همه اینارو نوشتم و میدونم اگر بخوام بنویسم میتونم صفحه ها بنویسم ...
خلاصه که تولدت مبارک اِلنای دوست داشتنی پر از ایده و خفن ِ ما 💜🌱نمیدونم چه آرزویی برات بکنم که بهترین باشه پس آرزو میکنم که به اهداف و رویاهای بزرگ زندگیت زود زود برسی و همه از دور ببینیم که داری از ته دل لبخند میزنی :)

۱ نظر ۶ موافق ۰ مخالف
‌‌ Elle
۲۹ فروردين ۱۶:۳۵
وااای من تا آخر پست که اسمم رو کامل نوشته بودی هی داشتم فکر می‌کردم که ینی منو می‌گه؟ :))) الی؟ کی؟ من؟ :))) بعد رفتم دوباره خوندم و دوباره و کلا دیگه النا نیستم یه لبخند گنده‌م الان :)))
هم اسکرین شات گرفتم که نگه‌ش دارم، همم نمی‌دونم اصلا چی بگم و چه جوری بگم که حق مطلب ادا شه و میزان خوشحال شدنم رو بتونم نشون بدم. مرسی مرسی خیییلی مرسی عزیزم. امیدوارم یه ذره شبیه این چیزایی که نوشته بودی، باشم. واقعا خیلی مچکرم و اینکه خوبی قطعا از خودت و قلب مهربونته. یک عاالمه قلب :))♡♡♡

پاسخ :

الی عزیزم تو قطعا خیلی خیلی بیشتر از این حرفایی که نوشتم ^__^
و جز خودت هم کسی نمیتونست باشه :*
این کم ترین کاری بود که میتونستم انجام بدم و با علاقه و اشتیاق انجامش دادم 💜امیدوارم تونسته باشم حق مطلب رو به خوبی ادا کنم 💜
خلاصه که قربونتت لاو یو و ماچ گنده بر لپات ^__^ :**
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
I admire people who choose to Smile after all things they have been through
کلمات کلیدی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان