14. به طعم پیتزای مخلوط

به نام آفریننده لبخند ؛

ازشدت گردن درد روی تختم دراز کشیدم و داشتم به این فکر میکردم که اسمایل ! باورت میشد که یه روزی مجبور بشی ، سه ماه پشت هم فقط امتحان پایان ترم اونم به صورت فشرده و نفس گیر بدی ؟ جوابش یه نع قطعی بود ! من خیلی واسه تابستونم برنامه داشتم اما حالا به خاطر تداخل واحدا و ترس از شش ترمه شدن علوم پایه مجبورم باکتری به اون سنگینی رو هم تابستون بردارم و این یعنی ، اولین باره که شهریور میخوام امتحان بدم و حس تجدید شده هارو دارم ، عملا تابستونم به فنا رفت :) به قول "سین" یکی از دوستام ، این نیز بگذرد اسمایل جان ... اره میگذره فقط جون من هم داره کم کم از بدنم میره و واقعا شاید هیچ کس نتونه خستگی و کلافگیم رو بعد از این همه بلوک سخت و نفس گیر متوجه بشه . یه جورایی دیگه دارم سینه خیز میرم . بعد امتحان چهارشنبه ، سه روز پشت هم شیفت ایستگاه فشار خون ثبت نام کردم ! به نظرم تجربه ی خیلی جذابی به نظر میاد ، مهم تر این که نمیدونم هم گروهی هام کیا هستن و خب همینه که باحال ترش کرده ! تا ببینیم که چی پیش میاد . اهان اینم یادم رفت بنویسم که به فکر کسب درآمد و کم کم مستقل شدنم و هرچند خودم از هر چی مشاور کنکور و پشتیبانه بیزار بودم ، اما میخوام خودم مشاور بشم و به نظرم اینطوری مستقل شدن حس خیلی خوبی به آدم میده :)

۱ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
tiara .n
۰۴ تیر ۲۰:۲۴
مگه علوم پایه توی دانشگاه شما ۴ ترمه نیست؟فک میکردم همه جا ۴ترمه شده باشه توی شیوه نوین!
مشاوره کنکور خیلی خوبه ولی من چون توی شهر خودم نیستم خیلی اذیت میشم سراغش نرفتم دیگه☹️

پاسخ :

نه متاسفانه از ورودی ۹۷ به بعد ۴ ترمه شدن ، البته خیلیا میتونن اسفند هم بدن ولی خب فرق آنچنان نداره چون مجبورن همون درسای علوم پایه رو لابه لای کورسای فیزیوپات بگذرونن .
اره خیلی خوبه ، فک کنم شرایط پذیرشش هم سخت باشه . ولی فک نکنم خیلی سختت بشه ها 🤔 چون بیشتر تماس و ارتباط تلفنی و ایناست ، البته من هنوز نرفتم دنبالش دقیق نمیدونم😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
I admire people who choose to Smile after all things they have been through
کلمات کلیدی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان