۲۰. باکتری کلستریدیوم بوتولینوم

یه نوع استرس عجیب غریبی افتاده به جونم که حس میکنم سیستم گوارشی بدنم رو به کل داره مختل میکنه ، دائم اسید معده ام بالا پایین میشه و انگاری که داخل معده ام رو به یه رودخانه خروشان بستن ! از ترس چی ؟ از ترس باکتری ! دارم تمام تلاشم رو میکنم ولی لعنتی انقدر حفظیه که یه جلسه که میخونی دقیقا جلسه ی بعدش یادت میره که چی بوده ! از طرفی نبود امتحان میانترم که بشه یکم دلم رو بهش خوش کنم باعث شده مزید بر علت بشه 🤦🏻‍♀️ به هرکی میگم میانترم نداشتیم تعجب میکنه و میگه چجوری میخواید پاس کنید پس ؟؟!! -__-این باکتری شاید بشه گفت از غولای مرحله اخر محسوب میشه ! در کنار همه اینا رانندگی و آزمون شهر هم دیگه این وسط شده قوز بالا قوز -__- و دوباره تمام اون حجم استرسی که تقریبا یک ماه پیش داشتم رو به شدت دوبرابر روی خودم حس میکنم . اما اینم تا یادم نرفته بگم که امروز درباره ی احساساتم راجع به کراش سابقم به یه نتیجه ی قطعی رسیدم که حتما سر فرصت می نویسم ! 

خدا خودش به هممون کمک کنه ، چه اونایی که آزمون علوم پایه دارن و چه اونایی که مثل من دارن زیر بار استرس کمرشون میشکنه .

پ.ن : با این امکانات جدید بیان حس راحتی ندارم ، عنوان هم نام باکتری جذابیه !!! که دارم الان میخونم 

۲ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
tiara .n
۲۳ مرداد ۰۱:۰۷

باباااا بیخیال چرا انقدر خودتو عذاب میدی!!!الان هر روز یه ساعتم بخونی شب امتحانم خوب بخونی حله دیگه چرا واقعا این همه فشار میاری به خودت و اذیت میکنی خودتو؟اینم مثل بقیه درسا زود میگذره و راحت میشی اصلا نگرانش نباش

پاسخ :

نه ببین قضیه باکتری فرق داره ،‌ وقتشم خیلی کمه ...چون تو تابستونه واسه همین امتحانش نزدیکه .مجبورم به خودم فشار بیار برم وگرنه قطعا میوفتم 
-__-
ممنونم عزیزم انشالله :*💜💜
پرواز ...
۲۳ مرداد ۱۴:۲۳

حتی یاد باکتری هم میفتم کهیر میزنم -__-

برای ما هشت نمره میان ترم داشت! بدون میان ترم واقعا سخته!

پاسخ :

همه همینن بس که شیرینه 
اره واقعا بدون میانترم فاجعه است حس میکنم زیر تریلی ام
 -__-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
I admire people who choose to Smile after all things they have been through
کلمات کلیدی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان