۲۲. تو رویاهم می بینم که رفتم روی اون بلندی اولبسلنگاه و به طلوع خورشید خیره شدم

به نام آفریننده لبخند ؛

امروز امتحان میکروب شناسی عملی داشتم و به نظرم امتحان خوبی بود . سر استیشن های آزمایشگاه اونجایی که نوع گونه و جنس رو باید می نوشتیم . باید دونه دونه لوله هارو از محلشون در می اوردیم و تستای TSI و MR و VP و SIM و سیترات و اکسیداز رو نگاه میکردیم و تو همون زمان چهل ثانیه ای به جواب می رسیدیم . منم سر جلسه با اون لندمارکایی که واسه خودم در نظر گرفته بودم پیش رفتم هرچند حس میکردم ضربان قلبم نزدیک به هزار میزنه . امروز از خستگی زیاد فقط خوابیدم و هیچ کاری نکردم . هر چند عذاب وجدان دارم ولی واقعا چشمم که به خطوط جزوه میخورد سرم گیج میرفت و چشمام درد میگرفت ، با یکی از دوستای دانشگاهم از چند هفته پیش صحبت کردیم که بریم تور ماسال ، حالا که نزدیک گرفتن تور و اینا شده باید خانواده هامون رو راضی کنیم . از لحاظ باور و اعتقادات میشه گفت تنها آدمی بوده که بین بچه ها نزدیک به خودم می بینمش و حتی محکم تر از من . بهم پیام داد خانواده ام میگن برو ولی حس میکنم بابام زیاد راضی نیست . البته بابای خودم هم نرم نرم راضی شد که دخترش برای اولین بار مجردی و با تور بخواد بره مسافرت . با مامانم که مطرح کردم گفت معلومه که خانواده خوبی هستن و رو دخترشون حساسن ، بهش بگو با بابات صحبت کن اما اگر ته دلشون راضی نبود بگو نمیرم چون رضایت خانواده ها مهمه . با خودم فکر کردم و دیدم حرفش درسته و براش نوشتم ، تقریبا یک ساعت بعد گفت که این پیامت رو به بابام نشون دادم و خیلی خوشش اومد ، فکر میکنم داره کم کم نرم میشه . به هرحال من که خیلی دوست دارم تجربه اش کنم و البته به نظرم خانواده اش حق دارن اگر زمانی هم راضی نشن چون به هرحال فعلا شاید بترسن . امیدوارم هر چی خیره پیش بیاد ‌... پیش به سوی آخرین امتحان .

۰ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
I admire people who choose to Smile after all things they have been through
کلمات کلیدی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان