۶۰. از اینجور صوبتا

داشتم فکر میکردم که مثلا هفته پیش این موقع به خودمون میگفتیم هفته بعد تمومه ، اما نشد . میدونی یک روز غصه میخوری ، دو روز آه میکشی ، سه روز به دیوار خیره میشی اما از یه جایی به بعد با خودت میگی دیگه شده و اگر بخوای در کنار همه جنبه های منفی قضیه به چیزای مثبتش فکر کنی ، این که دیگه معلوم نیست حتی تا کی ، همچین تعطیلی گیرت بیاد ، از اونجا بود که تصمیم گرفتم از فردا به بعد رو یه جوری زندگی کنم که انگار آخرین روز تعطیلاتمه ، دارم فکر میکنم به یه کتاب ،‌ سریال ، فیلمی که همیشه دوست داشتم ببینم و دنبال فرصت بودم ولی حقیقت اینجاست که همیشه کلی برنامه میریزی واسه تعطیلاتت و بعدتر تنها کاری که میکنی خوابیدنه ! اگر سریال یا کتاب حال خوب کن میشناختید به منم بگید که ببینم . 

پ.ن :باید بشینم و درست حسابی برای تعطیلات پیش روم برنامه بریزم ، کتابام رو بستم و تصمیم دارم واسه مدتی به ذهنم استراحت بدم . 

۴ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
‌‌ Elle
۱۱ اسفند ۱۷:۴۹

This is us ببین؛ فکر می‌کنم خوشت بیاد کلی.

پاسخ :

حتما همینطوره به سلیقه ات مطمئنم ;) 
مرسی عزیزم♥️
همدم ماه
۱۳ اسفند ۱۵:۱۹

سلام اسمایل:) 

من دیشب فیلم marriage story  که این روز ها زیاد حرفش زده میشه رو دیدم ، به نظرم فیلم قشنگی بود ، البته پایانش باز بود :) 

پاسخ :

سلااام عزیززم :)
حتما می بینمش ، ممنونم از پیشنهادت دوستم :*
همدم ماه
۱۵ اسفند ۱۴:۴۲

سلام یاسمن :) 

شاید فیلم علاءالدین رو دیده باشی ، اما اگه ندیدی من دیشب دیدم و خیلی خوشم اومد و پیشنهاد میکنم :)

پاسخ :

سلااام عزیزم خوبی ؟
چکارا میکنی این روزا ؟ 
نه ندیدمش ولی حتما تو لیستم میذارمش 
منم چند روز پیش فیلم charlie's angles رو دیدم ، اگر اکشن دوست داری پیشنهاد میکنم حتما ببینی ، فیلم never let me go هم تو سبک فیلم five feet apart بود اونم خیلی قشنگ بود اگر دوست داشتی ببین 
ممنونم عزیزم♥️مواظب خودت باش ^__^
همدم ماه
۲۳ اسفند ۱۶:۲۸

خداروشکر خوبم ، حال تو چطوره عزیزم ؟:) 

من کلافه از خبرهای متفاوت از  آزمون، حس و حال درس خوندن رو از دست دادم و بیشتر اوقاتم رو به خواب و کتاب غیر درسی و فیلم و موزیک و کاردستی میگذرونم:)) 

ممنون از فیلم هایی که معرفی کردی عزیزم :) 

قربونت ⁦💖 حتما عزیزم ممنونم 🌸تو هم مراقب خودت باش 💕

پاسخ :

خداروشکر منم خوبم ، ممنونم عزیزم♥️🌸
اره منم همینطور ، از بس که خبرهای متفاوتی میشنوم کلافه شدم و حس و حالم رو از دست دادم . میگن احتمالا تو خرداد باشه دیگه نمیدونم چقدر صحت داره ...
خواهش میکنم امیدوارم خوشت بیاد عزیزم ^__^
خیلی ممنونم دوستم :*💜💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
I admire people who choose to Smile after all things they have been through
کلمات کلیدی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان