۷۴ .سردرگمی

از زمانی که فیزیوپات به صورت مجازی شروع شد ، حس اون بچه ای رو دارم که بعد از یادگیری الفبا بدون هیچ آمادگی و آموزشی میبرنش سر کلاس ادبیات دبیرستان ، کلی کتاب و جزوه و dvd آموزشی وجود داره، هر کس یه یه منبعی رو پیشنهاد میکنه ، میرم نمونه هاش رو دانلود میکنم و باهم مقایسه اشون میکنم، از یه منبعی خوشم میاد اما بعد از این که شروعش میکنم به خاطر نفهمیدن خیلی از جملاتش و پیچیده گویی هاش کلافه میشم . استادا رگباری ویدئو بارگذاری میکنن اما فیلما و پاورا کیفیت آموزشی پایینی دارن و مثل این میمونه که بخوان صرفا دانشجوهارو از سرشون باز کنند ، تعریف فیلمای پارسیان رو خیلی شنیده بودم ، فعلا یه کورس رو سفارش دادم و دوباره نشستم برنامه ریزی کردم و از اول شروع کردم ، امیدوارم این بار خوب پیش بره. اما بازهم بعد این همه تحقیق نتونستم با هیچ جزوه ای ارتباط بگیرم ، دنبال یه منبعی ام که نه به مختصری پارسیان باشه نه به پیچیدگی گاید . اگر پیشنهادی داشتید در این مورد خوشحال میشم بخونم. 

۳ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
پرواز ...
۱۷ خرداد ۲۲:۰۷

یاسمن جان من یه درس هایی رو سیستول خریدم. سیستول دقیقا نه به پیچیدگی گایده و نه به مختصری پارسیان. هر مبحثی رو از بیس و با زبان ساده توضیح داده. اگه خواستی بهم بگو عکس چند صفحه ش رو برات بفرستم، مقایسه کنی. 

پاسخ :

سلام پرواز جان 
نمونه های خودشون رو دانلود کردم بررسی کردم به نظرم خوب بود . ولی فعلا با استاد گرجی پیش میرم و جزوه های خودشون ، باید ببینم چی پیش میاد در آینده اگر به نتیجه نرسیدم منبعم رو عوض میکنم 
خیلی ممنونم عزیزم♥️😍
همدم ماه
۱۷ خرداد ۲۳:۵۶

سلام اسمایل جان ، خدا قوت :)

واقعا خیلی اوضاع سردرگم کننده ایه و کاملا درکت میکنم ، درسا حجمشون زیاده و وضعیت و شیوه ی  برگزاری امتحانات هم تقریبا نامشخصه و اینم یه جور دیگه ذهن رو مشغول میکنه

من خودم کلی تحقیق کردم و آخرش هم مجموعه ی پارسیان رو تهیه کردم ، ما کورس غدد رو تازه تموم کردیم و منم غدد رو از روی پارسیان خوندم و دی وی دی دیابت رو هم به تازگی نگاه کردم ، تقریبا چندتا مبحث مثل هایپر پارا و هیرسوتیسم و ... و اینا اصلا تو کتاب غدد پارسیان نبود و بقیه مباحثش هم خلاصه بود ولی خب مطلب رو رسونده بود و چون روان توضیح داده بود خوب بود اما بازم همون مشکل خیلی خلاصه بودنش  هست متاسفانه ، و تو دی وی دی دیابت هم که من دیدم تقریبا استاد همون مطالب کتاب رو یکم مفصل تر و روان تر توضیح داده بود . حالا بقیه‌اش رو نگاه نکردم هنوز . 

از منابع دیگه ، بعضی از دوستام مجموعه ی ماهان رو تهیه کرده بودند و راضی بودن من خودم چون زیاد معروف نبود و کسی نمی‌شناخت این منبع رو نخریدم اما چندتا ویدیو تو آپارات و کانالشون فکر کنم باشه ، در مورد کتاباش هم دوستم که  این منبع رو  انتخاب کرده تعریغش رو میکرد ولی من خودم نمونه ای چیزی از کتاباش ندیدم ببینم چجوریه:)

پاسخ :

سلام عزیزم همچنین :)
اره خیلی ، مخصوصا برای ماهایی که تازه وارد بالین شدیم و خیلی از اصطلاحات رو بلد نبودیم
خیلی ممنونم از توضیح کامل خوبت دوست خوبم 😍♥️ منم با پارسیان پیش رفتم ، به نظرم کتابش بدون dvd اش اصلا نمیشه مگر این که سر کلاس گوش داده باشی یا مثلا در مورد ما اساتید خوب توضیح داده باشن که خب خودت میدونی وضعیت اموزش مجازی چطوریه
منم تعریف ماهان رو شنیده بودم یه قسمت از ویدئوهای ماهان رو دانلود کردم با استاد گرجی که مقایسه کردم ،‌به نظرم هم خیلی زیاد توضیح داده هم یه مقدار سخت . من با استادگرجی فعلا بیشتر ارتباط گرفتم حالا بازم باید بریم جلوتر ببینم نظرم همینه یا نه . بازهم ممنونم ازت😗💜
ریزوریوس ❤:)
۱۸ خرداد ۲۰:۳۷

من برای کلیه ماهان گرفتم

با دی وی دیش اوکیه. دقیقا اونیه که من میخواستم ولی خوندنش خیلی وقت میبره. خیلی شرح داده. مثلا فقط مبحث اپروچ به بیماران کلیوی ۵ ساعت فیلمه:))))

پاسخ :

سلام عزیزم 
اره منم تعریفشو شنیده بودم . رفتم یه بخش کوچکی رو که داخل کانال گذاشته بودن نگاه کردم ، خوب بود به نظرم اما یکم سخت توضیح داده بود ، 
خیلی ممنونم ازت😍♥️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
I admire people who choose to Smile after all things they have been through
کلمات کلیدی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان