۷۸ . ت ق ل ب

امروز امتحان داخلی داشتم از هر سه چهار تا سوال یدونه کیس داشت ، هر سوال ۴۵ ثانیه و انقدر سطح سوالات بالا بود که آدم با خودش شک میکرد این سوالای پره انترنیه یا یه دانشجو فیزیوپاتی که تا حالا یه کیس هم از نزدیک ندیده . سر امتحان انقدر نگران وقتم بودم و هول شدم که چهل پنجاه تا سوال اول رو همینطور تند تند  میخوندم و اولین جوابی که به ذهنم میرسید رو میزدم بعد برای سوالای اخر انقدر وقت اضافه اوردم که به در و دیوار خیره میشدم تا زمان بگذره فقط، چون نمیشه به عقب برگشت و مروری بر پاسخ هم نداره ، در نهایت هم پنج دقیقه اضافه اوردم. انقدر عصبی و مضطرب بودم که کل امروز سردرد داشتم ، به نظرم خیلی بی انصافیه تو این شرایط که اموزش درست حسابی نداشتیم و و از طرفی هر روز هزار و یک اتفاق میوفته فقط برای این که ممکنه دانشجوها ت ق ل ب کنن ، هرمدلی که میتونن فشار بذارن روی ما . از هر سمتی به قضیه نگاه میکنم در نهایت به این میرسم که فقط ماییم که این وسط داره حقمون خورده میشه و  با یه سردرد عصبی میوفتیم یه گوشه . 

پ.ن :تنها خوبیش اینه که نمره همون لحظه میاد .

۲ نظر ۶ موافق ۰ مخالف
مریم
۱۷ تیر ۲۳:۳۴

سلام خانم دکتر خوبین؟

من و ببخشید واقعاااا🙈 به خاطر یه سری مزاحمت هایی که دارم اینستامو مجددا دی اکتیو کردم! و تلگرام و اینا رو هم ندارم.. آخه من بهتون پیام داده بودم

و شما برام ویس فرستاده بودین.. بعدش شرایط بدی پیش اومد که دی اکتیو کردم😭 و خاک برسرم یادم رفت اول جواب شما رو بدم بعدش دی اکتیو کنم 

خلاصه من حسابی شرمندتونم.. واقعا واقعا عذر میخوام

و اینکه امیدوارم هر روزی که میگذره حال مادرتون بهتر و بهتر بشه، میدونم الان کلی فشار رو شماست بخاطر درسا، مجازی بودن و .... ولی خب چاره چیه؟ باید امیدوار باشیم حتی به ظاهر شاد و امیدوار باشیم بخاطر اطرافیانمون

امیدوارم خدا سلامتی بده مادرتون و خودتون، خیر و برکت بباره به زندگیتون

 

+بازم منو ببخش که جسارت کردم و این اجازه رو دادم به خودم که اظهار نظر کنم😘💖

در ضمن من عاااااشق صداتم😍😍😍 واااای دقیقا عین خانوم دکتر ها حرف میزنی😂 و چقدر برازنده ی صداته دکتر شدن🤣🤣 (شوخی) 

خلاصه که هوای مامانتون رو حسااااابی داشته باشین😘😘

ان شاءالله خدا سلامتی بده به هممون

اگر خواستین میتونین کامنت منو پاک کنین بعد جوابمو بدین یا اصلا هرجور که راحتین😘😘♥️

 

+امشب یادم اومد که بیام اینجا کامنت بذارم. و خب دیدم بح بح پست هم گذاشتتیییین😍😍😍😍

 

+ارادتمند شما هستم همیشه😍

پاسخ :

سلام عزیزم خیلی ممنونم . امیدوارم که حالت خوب باشه 🌹

نه بابا عزیزم این چه حرفیه مریم جان 💋😍 اول این که با پیام های فوق العاده اون روزت کلی بهم انرژی دادی و دوم این که همین که دوستان خوبی مثل شما دارم که به فکرم هستید برای من کافیه ♥️ اصلا اصلا عذرخواهی نکن ، به هرحال این دست مشکلات برای هممون پیش میاد ، امیدوارم که همیشه حالت خوب و عالی باشه .
من کاملا موافق بودم با حرفات  و خب با این که از ته دلم غمگین و ناراحتم و فشار از طرف هست ، این روزا سعی میکنم حتی به اجبار هم که شده لبخند بزنم و در کنارش باشم . انشالله که خدا همه ی پدر مادرهارو حفظ کنه 💜
در مورد صدام هم خیلی لطف داری عزیزم😁😍
 همیشه با خوندن حرفای خوبت یه لبخند گنده رو لبم میاد :*
چشم چشم ...
+نه اینجا خیلی کم رفت و آمده راحت باش ;)♥️
ممنونم از این که هنوز نوشته های منو میخونی و این بهم انرژی میده ، امیدوارم که موفق باشی همیشه عزیزم🌸🌸💞💞

🔹🔹نیلگون 🔹🔹
۳۰ تیر ۲۱:۱۴

سلام عزیزم 

حالت چطوره؟ امتحانا چطور پیش میره؟

مامان بهتره الحمدلله؟ خواهر کوچولوت خوبه؟ از اوضاع و احوالت برامون بگو ببینم در چه حالی😘😘💙

پاسخ :

سلام نیلگون عزیزم
خیلی ممنونم از لطفت ♥️ امیدوارم حالت خوب باشه😍
امتحان ها هم خداروشکر 🌸 خواهرم هم خوبه 😍
مامان هم مثل همیشه ...
یکم امتحانا فشرده و سنگینه ولی چشم حتما مینویسم . ممنونم ازت💋
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
I admire people who choose to Smile after all things they have been through
کلمات کلیدی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان