۸۶. ۲۲سالگی

آخرش هم نفهمیدم ۲۲ سالگی تموم شد یا وارد ۲۲ شدم ، اما هرآنچه که بود شمعای ۲۲ رو فوت کردم و این تولد هم گذشت . همیشه روزهای نزدیک به تولدم یه غم عجیبی میاد سراغم ، هیچ وقت نفهمیدم منشاش از کجاست هرچند حس میکنم تا حدود زیادی به این برمیگرده که همیشه یه ترس عجیبی از بزرگ شدن داشتم . وقتی کوچک تر بودم و یکی میگفت من ۲۲ سالمه میگفتم چقدر بزرگه حالا تو اون سن قرار گرفتم و هنوز حس میکنم همون بچه ای هستم که ۲۲ سالگی به نظرش عدد بزرگی میومد با این فرق که نمیتونم باور کنم . اما امسال حتی روز تولدم هم امتحان داشتم اما خوشحال تر از سال قبلم بودم چون یه دغدغه ی فکری داشتم و میدونستم دارم برای هدفم تلاش میکنم و نتونستم خیلی فکر کنم به این که ۲۱ سالگی چی گذشت ، هرچند باید اعتراف کنم که نسبت به لحظه های سال قبلم امسال نسبت به خودم حس خیلی بهتری داشتم ، امسال بیشتر خودم رو باور داشتم ، از خودم راضی تر بودم و از این که روز به روز از نظر فکری استقلال بیشتری کسب میکردم خوشحال بودم و در نهایت وقتی حسم رو به خودم بین دو سال مقایسه میکنم ، یه نقطه ی اوجی رو تو خط نمودار عزت نفس و اعتماد به نفسم حس میکنم . شاید هم این برمیگرده به همون طوفان هایی که کافکا در کرانه ازش حرف زده بود . همون طوفان هایی که وقتی از سر میگذرونی دیگه آدم سابق نیستی . موقع فوت کردن شمع های کیک تولدم دوتا آرزو کردم و میدونی نمیدونم قراره در طی یک سال آینده برام چی پیش بیاد اما امیدوارم اونقدر روی ارتقای ابعاد مختلف شخصیتم کار کنم که سال بعد این موقع بیام بگم امسال باز نسبت به سال قبل از خودم راضی ترم .

 

۲ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
فرشته ...
۰۲ مهر ۲۱:۰۱

به‌به تولدت با مقداری تاخیر مبارک خانوم دکتر ^_^

ایشالا ۲۲ سالگی پرباری داشته باشی و وقتی تموم شد برات کلی خاطره‌ی خوب ازش بمونه :)

چقدر خوشحال میشم وقتی می‌بینم یکی از سالی که گذرونده راضی بوده ^_^

پاسخ :

مرسی ازت فرشته ی عزیزم😍
انشالله ، امیدوارم که اینطور باشه ...

هرچند بخش بزرگیش به این علت بود که خیلی نتونستم راجع به سالی که گذشت فکر کنم و بشینم تجزیه تحلیلیش کنم  اما خب حداقل دلم با خودم صافه که بایه نگاه کلی میبینم تلاشم رو تا جایی که میتونستم کردم :) ♥️
آرزو ﴿ッ﴾
۰۲ مهر ۲۲:۴۹

منم تا چند وقت دیگه ۲۳ ساله می‌شم و باورم نمی‌شه. خیلی دوست دارم بدونم کسی هست که هضم سنش براش قابل باور باشه یا نه :دی

خوشحالم که نسبت به خدت حس بهتری داشتی :) امیدوارم سال بعد هم همین‌طوری باشی :)

پاسخ :

پیشاپیش تولدت مبارک باشه آرزوی عزیزم😍
من تا ۱۸ سالگی میتونستم هضم کنم ، انگاری که دوست داشته باشم بزرگ بشم بعد یهو به خودم بیام ببینم شدم ۲۲ ساله و انگار تو همون ۱۸ سالگی مونده باشم ، اصلا نفهمیدم این ۴ سال چجوری گذشت...
ممنونم عزیزم🌷 و همچنین ♥️😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
I admire people who choose to Smile after all things they have been through
کلمات کلیدی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان