کاش لازم نبود عنوان بنویسیم

تقریبا ۵ روزه که آتفولانزا گرفتم و باید بگم عجب ویروس عجیب و غریبیه ! وقتی کرونا میگیری میتونی این انتظارو داشته باشی که در چند روز اول حالت خیلی بد باشه ولی رو به بهبودی میری (اگر ریه های درگیر نشن ) اما در مورد آنفولانزا سرعت بهبودیش خیلی پایینه و خیلی دیر علائمت فروکش میکنه ،گلودرد و تنگی نفسش هم وحشتناکه . در حالی که نزدیک امتحانه مریض شدم ، از بیمارستان استعلاجی گرفتم و با سردرد وحشتناکی اومدم خونه ، هیچ کس خونه نبود و قرار نبود هم بیاد ! پس راحت تونستم وسایلم رو یه گوشه بندازم و داد بزنم که .... تو این زندگی ، و بزنم زیر گریه . این اولین بار بود که انقدر عمیق و از ته دل این جمله رو گفتم . این دو هفته واقعا از نظر روحی و جسمی له شدم و هنوزم نمیدونم چی انتظارم رو میکشه . حالا الان یکم علائمم فروکش کرده ولی سرفه امانم رو بریده . یه دمنوش چایی عسل و لیمو خوردم و حس میکنم همین داره منو نجات میده ‌.

پ.ن : وقتی که سرما خوردید نرید بیرون و سرکار و حداقل یک روز استراحت کنید تا وایرولانس ویروس پایین بیاد و به بقیه منتقل نکنید -__- 

پ.ن : واقعا کاش لازم نبود عنوان بنویسیم ، اخه من عنوان این از هم گسستگی این مدتم رو چی باید بذارم ؟!

۱ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ریزوریوس ❤:)
۲۲ آذر ۱۹:۱۸

واقعا وحشتناک بود این آنفولانزا. خوب نمیشد که:(

امیدوارم زودتر خوب بشی عزیزم

 

پاسخ :

ببین من هنوز دارم کامپلیکیشن هاش رو پس میدم -____- 
خیلی بد بود خدایی حتی از کووید بدتر بود به نظرم
مرسیی عزیززم سلامت باشیی♥️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
I admire people who choose to Smile after all things they have been through
کلمات کلیدی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان