این هم از استاجری :)

همیشه که نباید اتفاق های تلخ رو اینجا بنویسم که ، اتفاق خوب این مدتم این بود که چهارشنبه آخرین روز استاجریم بود و استاجری با همه اتفاق های تلخ و شیرینش تموم شد ‌:) هرچند تا زمانی که داخل بیمارستان بودم ، انقدر استرس امتحان فیس رو داشتم که اصلا نمیدونستم باید چه حسی داشته باشم اما بعدتر که تعطیل شدیم و جشن گرفتیم این حس رو داشتم که واقعا شیرین ترین دوره ی دانشجوییم داره تموم میشه ، دوره ای که نه اونقدرا کسی ازت انتظار داره مسئولیت خاصی در بیمارستان داشته باشی نه سواد آنچنانی ، همه به چشم یک فنچ تازه از تخم در اومده نگاهت میکنن و اساتید و سال بالاییا باهات مهربونن و میخوان چیزی بهت یاد بدن . حقیقتا وقتی به اینا فکر میکردم غم سنگینی روی قلبم می نشست و اونجا بود که نمیدونستم باید خوشحال باشم یا ناراحت هرچند وزنه غمش کمی سنگین تر بود ، حالا تقریبا دو ماه خورده ای فرصت دارم تا برای پره اسفند ماه آماده بشم و هنوز نمیدونم که از روی چه منبعی باید بخونم ، از طرف دیگه این مدت خونه ام و دیگه نه بیمارستان میریم نه دانشگاه و خب حتما باید حتی شده یه برنامه کوچک کنار درسم داشته باشم که خسته نشم .

۳ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
معلوم الحال
۲۶ آذر ۲۱:۵۰

باریکلا. چقدر بزرگ شدین :) ایشالا بتونیم زودتر شیرینی دفاعتون بخوریم

پاسخ :

😁😅 واقعا خودمم باورم نمیشه راستش :)
ایشالله ^__^🌸🌸
همدم ماه
۲۶ آذر ۲۲:۱۸

سلام، خداقوت‌ قشنگ خانم :) 

منم دوران استاجری رو خیلی دوست داشتم، استاجری ما هم تا دو سه هفته دیگه تموم میشه :) 

منم واسه منبع پره خیلی سردرگم بودم از طرفی هم واسه ما ۵۰ تا سوال دروس شناور اضافه شده که نمی‌دونم اونا رو از رو چی و چجوری بخونم ولی فعلا‌‌ تصمیم گرفتم کیوآ های چند دوره‌ی اخیر رو چند دور بخونم

پاسخ :

سلاااام عزیزم خیلی خوشحال شدم کامنتت رو دیدم امیدوارم حالت عالی باشه :* ♥️
به به به سلامتی انشالله که حسابی موفق باشی ^__^
منم واقعا نمیدونم باید چکار کنم ولی این برنامه ای که داری فکر کنم خیلی خوب باشه 👌🏻 انشالله که میترکونیم 😍
ریزوریوس ❤:)
۲۸ آذر ۱۹:۵۹

آقا qa ها رو دست کم نگیر.

پاسخ :

هووووم ارررههه درست میگیی ♥️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
I admire people who choose to Smile after all things they have been through
کلمات کلیدی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان