17 . اون خیلی خوب میدونه که نقطه ضعف من چیه

به نام آفریننده لبخند ؛
دیدم پیام اومده ، تلگرام رو که باز کردم دیدم عکس فرستاده ،‌نمیخواستم سین کنم که مجبور بشم جوابش رو بدم ، زمان که گذشت نتونستم کنجکاویم رو کنترل کنم سریع باز کردم عکس رو سیو کردم و بعد گزینه حذف چت قبلی رو زدم که نفهمه دیدم . رفتم گالری عکس رو دیدم و... قلبم داشت از جاش کنده میشد یک بوته بزرگ پر از گل های یاس بنفش ، من عاشق گل یاسم و اون اینو خوب میدونه هرچند من بهش نگفته باشم .اون مدل گل یاس بنفش خیلی نادره و گونه ی یاس وحشی خیلی داخل ایران بیشتره . انقدر قشنگ بود که حس میکردم عطرش داره از تصویر به مشامم میرسه ...انقدر روی من تاثیر داشت که دستم رفت ازش بپرسم این جا کجاست اما محکم پشت دستم کوبیدم و قرارهام دونه به دونه یادم اومد . میدونی اون خوب میدونه که نقطه ضعف من چیه !
قانون کارما : تو عاشق کسی می شوی که دوستت ندارد زیرا کسی عاشق تو شده بود که اورا دوست نداشتی (و از این حقیقت تلخ تر وجود نداره )
۲ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
مائده
۲۲ تیر ۰۱:۴۵
بالاخره زدم رو لینک پست جدید وبلاگ و اومدم که بخونمشون بعد با یه حجم زیاد پست نخونده رو به رو شدم و شروع کردم به خوندن همه ی پست های نخونده راستش من کانال رو چک میکردم و میکنم و نظر هم میفرستم کم و بیش اونجا ولی یه چندوقتی بود که مشغله ام اونقدر زیاد شده بود که وقت سر خاروندن نداشتم هنوز هم ندارم همین الان هم میدونم جای نوشتن این حرفایی که دارم میزنم اینجا نیست ولی از سر شلوغی اوقات زندگی دارم تند تند مینوسم بهونه ها و توجیه های نبودن این چند وقتمو که یه وقت نگم بعدا میام میگم و بعدا ای که به خودم قول میدم موکول نشه به روزی که هیچوقت قرار نیست برسه!
خلاصه که همه ی پستارو خوندم همه تاریخاشو نگاه کردم کلی هم دلم میخواست زیر هرکودوم بشینم کامنت های طولانی بزارم ولی انقدر اینروزا کلاف زندگیم درهم تنیده و به هم گره خورده اس که وقتش و ندارم یا لااقل فشار زیادش از نظر روانی بهم تلقین میکنه که وقتش و نداری
یاسمن گلم تو نپرس چه خبره و چرا انقدر شلوغ شده زندگیم و منم نمیگم)درجریان هستم که چندان اهمیتی نداره که کسی بخواد بپرسه ولی صرفا جهت احتیاط نوشتم:/(ولی به شدت محتاج به دعای شما و همه کسایی که احیانا کامنت این بنده ی حقیر رو میخونن هستم البته اگه اصلا یادشون بمونه!
واینکه در آخر کامنت مربوط به پست اخیر: لا اقل تو این چند وقت انقدررر اتفاقای عجیب غریب برام رخ داده توی زندگیم که همه ی منطق و دودوتا چهارتای جهانم و زیر و رو و بی معنی کرده پس توصیا ام اینه که اصلا افکار خودت رو محدود به امثال این جملات کارما نکن چون حتی ممکن کارمای جمله اول به شکل کاملا متفاوت خارج از قوه ی تفکرت رخ بده..معنی عشق ممکن ظرف کمتر از چند ساعت ،روز،هفته و یا سال برای هرکسی با یه اتفاق غیر منتظره تغییر کنه نه تنها معنای عشق که هر معنای دیگه ای که از هر چیزی تو زندگی برای خودمون تعریف کردیم.. با عوض شدن هر یک معنای زندگیمون یه پیچ توی مسیر بازگشت کارمای اعمالمون پیش میاد و همینطور با گذر زمان سرانجامش به جایی ممکن ختم بشه که اصلا فکرش رو نمیکردیم حالا چه خارق العاده چه افتضاح ،هیچکس نمیدونه!

پاسخ :

سلام مائده جان 
اتفاقا هی میخواستم احوالی ازت بگیرم اما نمیدونستم چطوری ، ممنون از این که اومدی و از احوالت منو باخبر کردی ^__^ امیدوارم که در نهایت همون چیزی بشه که میخوای و اینو بدون این سختی ها و ناملایمات تو زندگی همه هست و هر کس به یه شکلی پس مقاوم باش و تسلیم نشو و بیا خبر موفقیتت رو به ما بده :)) ماهم حتما برات دعا میکنیم ، انشالله که هرچی خیره برات پیش بیاد♥️
ممنون از این که همچنان نوشته هام رو میخونی و بهم برای نوشتن انگیزه میدی :) کامنت ها و پیام هات واقعا بهم برای نوشتن انگیزه میده و لبخند روی لبام میاره 
و در مورد نکته اخری که گفتی ، باهات موافقم :) ادم واقعا نمیدونه که چی در انتظارشه ، هر چند گاهی حس میکنم شاید دارم تلافی اون بی محلی هارو پس میدم یا پس خواهم داد اما یه گوشه ای از قلبم میدونم که تمام کارهام به خاطر خودش بوده :) امیدوارم که سرنوشت هرچیزی که باشه در نهایت برای همه مون خیر باشه 
ودر اخر به قول یکی از دوستام مرسی که هستی ^__^♥️
همدم ماه
۲۲ تیر ۰۱:۵۴
روزِ ازل نصیبه‌ ی خود بُرد هر کسی
عاشق از آن میانه دلی دردمند یافت..

پاسخ :

چه قدر زیبا و پر معنا💔🌸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
I admire people who choose to Smile after all things they have been through
کلمات کلیدی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان